Stiu ca am mentionat-o si mai sus dar as vrea sa incep o discutie despre Alexandra Zerkova. Ce credeti voi? Cum ati folosi-o?
O sa sparg eu gheata sa-mi spun parerile mele
Desi destul de fragila ca si Warcaster, Alexandra vine cu un numar destul de impresionant de vraji, un Feat bunicel si FOCUS suficient de mare pentru ceea ce face. Cred ca ceea ce o face sa iasa in evidenta sunt obiectele magice pe care le cara:
1) Focus Sphere - Redu costul oricarui spell cu 1 Focus - destul de bun zic eu, poti casta Influence practic gratis.
2) Ghost Stone - ii mareste front arc la 360 de grade, ignora line of sight si Stealth pentru tinta aleasa.
3) Lens of Tarvodth - mareste raza vrajii cu 3".
Fiecare din aceste obiecte poate fo folosit odata per activare, deci pot fi si combinate. De exemplu pot casta Influence gratis la 13" (raza normala e 10"), dupa care pot folosi Banishing Ward pe o tinta ascunsa sau cu Stealth fara sa ma doara capul.
Urmeaza Orgoth Steal - Orgoth Steal reduce raza oricarui spell castat pe Alexandra cu 3", si chiar daca o va lovi casterul isi ia automat d6" damage inapoi.
Arme:
Rod of Whispers - Raza 8" (nu e f. rau), POW 13 - poate face ceva damage pe un model de infanterie sau ceva light. e Rate of Fire 1.
Quietus - sabiutza magica cu P+S 11 care cauzeaza Mechanikal Seizure (orice Warjack atins de sabie devine automat stationar).
In afara de toate regulile astea, domnisoara este Imuna la Cold si Pathfinder.
Vraji
Banishing Ward - o vraja destul de comuna care scoate orice friendly buff de pe un model inamic si timp de o tura nu poate afectat de vraji sau animi. - Nu e rea, poate deveni destul de enervanta pentru un caster care are obiceiul sa incarce modelele din armata cu buffuri sau pentru un combo de Hordes cu un Animus castat de un Warbeast pe un model friendly.
Force Blast - Castata pe un model din propriul battlegroup, toate modelele in 2" de el sunt impinse 4" direct de la model. - Pare draguta, utila sa-ti scoti un Warjack dintr-o situatie urata.
Icy Grip -Tinta aleasa sufera -2 DEF, nu poate fugi sau efectua atacuri speciale. Ca si la Greylords daca tinta e lovita de 3x Icy Grips devine automat stationara.
Influence - Zerkova preia contrului unui model Warrior inamic (non caster) si il forteaza sa faca un Melee Attack normal dupa care vraja expira - Cred ca e destul de amuzanta vraja asta. Pui modelele dintr-o unitate de infanterie sa-si dea in cap unul altuia.
Razor Wind - Spell ofensiv, nimic iesit din comun. POW12", raza 10".
Twister - asemanator cu Razor Wind, Cloud effect care ramane in joc o tura, e AOE3 si POW10" - la fel, bun pt denial sau omorat ceva infanteristi.
Watcher - Alexandra casteaza vraja asta pe ea si face urmatoarele: Cand orice model inamic isi termina miscarea in 6" de Alexandra un Warjack din Battlegroup-ul ei dace un FULL ADVANCE catre tinta si face un atac Melee Normal daca poate acesta avand si atac si damage Boostuit automat. Vraja are si upkeep deci e buna ca si protectie. Poate fi upkeepuita pe gratis cu Focus Sphere.
Unitati/Warjacks
Doomreavers - Imuni la magie, Weaponmasters, cu Reach, Advanced Deployment, viteza mare sunt ideali pentru Zerkova pentru ca pot fi combinati cu urmatoarele:
Grey Lord Escort - Spray Attack si le ofera Silence la Reaveri (nu se vor mai ataca intre ei). Pe langa atacurile de baza Grey Lord Escort-ul mai aduce si Tough pt. Doomreavers.
Grey Lord Ternion - Un squad de 3 Greylords, aduce 3 modele care pot casta vraji si anume -
Grey-Lords mi se par buni in general pentru Doomreaveri pentru ca ii pot proteja si de asemenea si sa-i ajute sa loveasca mai bine tinta asignata (exista si cuvantul asta?).
Man-O-War Shocktroopers - Beneficiind de Shield Wall/Fearless/Reach sunt foarte buni pe post de scuturi umane sa protejeze Doomreavers de la shooting. Cu cloud effect pe ei vor face efectiv Reaverii inaccesibili inamicilor decat cei cu True Sight. Cu armura 21" desi mai lenti vor putea actiona bine ca scuturi umane.
Man-o-War Demo Corps - Beneficiind de Backswing, reach si Fearless vor putea ajuta Doomreavers foarte bine dand jos tinte mai greu de doborat pentru ei cu ciocanele lor de razboi (P+S 14).
Ca si solos evident aici as lua: Koldun Lord, Man-o-War Kovnic si pe Fenris
Ca si Warjacks as baga Berserker, Kodiak, Jugger sau Spriggan/Devastator.
Berserker - usor de controlat pt. orice Jack Marshal (in special un Kovnik) fuge si sarjeaza gratis, are boosted attacks daca Marshal-ul isi face command check-ul. Aproape ca nu are nevoie de focus.
Kodiak - fuge pe gratis, are Steam Vent, Doi open Fists si mai e si Pathfinder. Cum sa nu-ti placa bestia asta?
Juggernaught - Critical Freeze, open Fist - in cazul in care se lupta cu inamici cu 2 open fists (Slayer, alt Kodiak, Dire Trolls, Warpwolf etc), are sansa sa evite un neplacut double handed throw si sa-si mai foloseasca si toporul cu sansa de un Critical Freeze.
Spriggan - Armura 21", Powerful charge, Grenade launcher cu Targeting Flare, doua atacuri (lance si scut). Foarte bun ca si jack defensiv/contrasarja.
Devastator - Mama Robotilor defensivi, armura 25", Grenade launcher care poate rade o unitate de infanterie in proximitate cand se deschide. Ideal pentru a-l tine langa Doomreavers sau orice alta unitate de infanterie si sa se descurce cu orice unitate inamica care se trezeste sa ameninte unitatea pe care o insoteste.
Ma rog cam astia-s centii mei. Astept parerile voastre.
O sa sparg eu gheata sa-mi spun parerile mele
Desi destul de fragila ca si Warcaster, Alexandra vine cu un numar destul de impresionant de vraji, un Feat bunicel si FOCUS suficient de mare pentru ceea ce face. Cred ca ceea ce o face sa iasa in evidenta sunt obiectele magice pe care le cara:
1) Focus Sphere - Redu costul oricarui spell cu 1 Focus - destul de bun zic eu, poti casta Influence practic gratis.
2) Ghost Stone - ii mareste front arc la 360 de grade, ignora line of sight si Stealth pentru tinta aleasa.
3) Lens of Tarvodth - mareste raza vrajii cu 3".
Fiecare din aceste obiecte poate fo folosit odata per activare, deci pot fi si combinate. De exemplu pot casta Influence gratis la 13" (raza normala e 10"), dupa care pot folosi Banishing Ward pe o tinta ascunsa sau cu Stealth fara sa ma doara capul.
Urmeaza Orgoth Steal - Orgoth Steal reduce raza oricarui spell castat pe Alexandra cu 3", si chiar daca o va lovi casterul isi ia automat d6" damage inapoi.
Arme:
Rod of Whispers - Raza 8" (nu e f. rau), POW 13 - poate face ceva damage pe un model de infanterie sau ceva light. e Rate of Fire 1.
Quietus - sabiutza magica cu P+S 11 care cauzeaza Mechanikal Seizure (orice Warjack atins de sabie devine automat stationar).
In afara de toate regulile astea, domnisoara este Imuna la Cold si Pathfinder.
Vraji
Banishing Ward - o vraja destul de comuna care scoate orice friendly buff de pe un model inamic si timp de o tura nu poate afectat de vraji sau animi. - Nu e rea, poate deveni destul de enervanta pentru un caster care are obiceiul sa incarce modelele din armata cu buffuri sau pentru un combo de Hordes cu un Animus castat de un Warbeast pe un model friendly.
Force Blast - Castata pe un model din propriul battlegroup, toate modelele in 2" de el sunt impinse 4" direct de la model. - Pare draguta, utila sa-ti scoti un Warjack dintr-o situatie urata.
Icy Grip -Tinta aleasa sufera -2 DEF, nu poate fugi sau efectua atacuri speciale. Ca si la Greylords daca tinta e lovita de 3x Icy Grips devine automat stationara.
Influence - Zerkova preia contrului unui model Warrior inamic (non caster) si il forteaza sa faca un Melee Attack normal dupa care vraja expira - Cred ca e destul de amuzanta vraja asta. Pui modelele dintr-o unitate de infanterie sa-si dea in cap unul altuia.
Razor Wind - Spell ofensiv, nimic iesit din comun. POW12", raza 10".
Twister - asemanator cu Razor Wind, Cloud effect care ramane in joc o tura, e AOE3 si POW10" - la fel, bun pt denial sau omorat ceva infanteristi.
Watcher - Alexandra casteaza vraja asta pe ea si face urmatoarele: Cand orice model inamic isi termina miscarea in 6" de Alexandra un Warjack din Battlegroup-ul ei dace un FULL ADVANCE catre tinta si face un atac Melee Normal daca poate acesta avand si atac si damage Boostuit automat. Vraja are si upkeep deci e buna ca si protectie. Poate fi upkeepuita pe gratis cu Focus Sphere.
Unitati/Warjacks
Doomreavers - Imuni la magie, Weaponmasters, cu Reach, Advanced Deployment, viteza mare sunt ideali pentru Zerkova pentru ca pot fi combinati cu urmatoarele:
Grey Lord Escort - Spray Attack si le ofera Silence la Reaveri (nu se vor mai ataca intre ei). Pe langa atacurile de baza Grey Lord Escort-ul mai aduce si Tough pt. Doomreavers.
Grey Lord Ternion - Un squad de 3 Greylords, aduce 3 modele care pot casta vraji si anume -
- Blizzard - Cloud effect creat pe un model friendly in 3" care ramane acolo pana ce modelul este distrus
- Frostbite - SP8 POW12 attack
- Ice Cage - similar cu Icy Grip al Alexandrei doar ca numai da debuff la Defense
Grey-Lords mi se par buni in general pentru Doomreaveri pentru ca ii pot proteja si de asemenea si sa-i ajute sa loveasca mai bine tinta asignata (exista si cuvantul asta?).
Man-O-War Shocktroopers - Beneficiind de Shield Wall/Fearless/Reach sunt foarte buni pe post de scuturi umane sa protejeze Doomreavers de la shooting. Cu cloud effect pe ei vor face efectiv Reaverii inaccesibili inamicilor decat cei cu True Sight. Cu armura 21" desi mai lenti vor putea actiona bine ca scuturi umane.
Man-o-War Demo Corps - Beneficiind de Backswing, reach si Fearless vor putea ajuta Doomreavers foarte bine dand jos tinte mai greu de doborat pentru ei cu ciocanele lor de razboi (P+S 14).
Ca si solos evident aici as lua: Koldun Lord, Man-o-War Kovnic si pe Fenris
Ca si Warjacks as baga Berserker, Kodiak, Jugger sau Spriggan/Devastator.
Berserker - usor de controlat pt. orice Jack Marshal (in special un Kovnik) fuge si sarjeaza gratis, are boosted attacks daca Marshal-ul isi face command check-ul. Aproape ca nu are nevoie de focus.
Kodiak - fuge pe gratis, are Steam Vent, Doi open Fists si mai e si Pathfinder. Cum sa nu-ti placa bestia asta?
Juggernaught - Critical Freeze, open Fist - in cazul in care se lupta cu inamici cu 2 open fists (Slayer, alt Kodiak, Dire Trolls, Warpwolf etc), are sansa sa evite un neplacut double handed throw si sa-si mai foloseasca si toporul cu sansa de un Critical Freeze.
Spriggan - Armura 21", Powerful charge, Grenade launcher cu Targeting Flare, doua atacuri (lance si scut). Foarte bun ca si jack defensiv/contrasarja.
Devastator - Mama Robotilor defensivi, armura 25", Grenade launcher care poate rade o unitate de infanterie in proximitate cand se deschide. Ideal pentru a-l tine langa Doomreavers sau orice alta unitate de infanterie si sa se descurce cu orice unitate inamica care se trezeste sa ameninte unitatea pe care o insoteste.
Ma rog cam astia-s centii mei. Astept parerile voastre.