Am jucat ieri primul joc de DW. e cu PE si store ownerul cu Empire of the Blazing Sun. Nu am terminat jocul pana in capat deoarece se facuse 12 noaptea si trebuia sa prind ultimul metrou spre casa care e departe de magazin. Insa am jucat vreo 2 ore si ceva amandoi cu cartile de reguli in mana deoarece nu citisem regulile decat de cateva ori. Cateva impresii so far... Sistemul de miscare si navigare e uber cool si simplu. foarte fain facut. Un deployment bun e mai important ca in alte jocuri de departe. Escortele sunt esentiale in jocul asta si valoreaza fiecare punct al lor. Cruiserele sunt useless fiind foarte usor inlocuite de squadronuri de fregate ce fac o treaba mult mai buna. Dreadnaougtul e masiv si uber greu de omorat. aproape imposibil fara o interventie divina. Blazing sunul e super puternic la range firefights si pare destul de greu de dominat la capitolul asta. Prusacii aparent sun buni la boarding dar nu am ajuns la el nicicum iar apoi nu am mai avut timp. next time maybe. Sistemul de shooting e foarte fain facut si intuitiv. Toate armele din joc nu depasesc 32" si penalitatile care intervin in shooting sunt de foarte bun simt si adauga un factor mare strategic. Linkiing fire e super folositor si functioneaza bine precum e si gandit. O problema ar fi LOS si cum e conceput. E gandit probabil ca sa faca screenegul cu nave mai mici foarte eficient si strategic insa adauga o serie de probleme. ma rog... banuiesc ca ele dispar pe parcurs dupa ce inveti regulile. Sunt vreo 2 pagini cu diagrama cam cand primesti toate zarurile, cam cand primesti penalitati si toate se invart in jurul a cate puncte vezi din nava inamica. Sunt 3. Fata, spate si centru. in functie de astea vezi cu cate zaruri dai. In prima faza e incredibil de greu de decis stai cu cartea in fata si discuti la nesfarsit. Dar banuiesc ca e genul de chestie care dispare in timp o data ce inveti astea pe de rost. Flyerele nu am ajuns sa le testam. next time. Cartonasele cu care vin navele chiar contin toate informatiile necesare inclusiv ce tempalte folosesti cat e de mare nava cat trebuie sa miste si alte chestii foarte interesante, Gen Warmachine dar parca mai complet facute. Critical tableul e foarte misto si adauga un factor random la toata povestea care face jocul super interesant. Da... e de noroc dar intr-un mod fain facut. Exploding diceul e o regula fainuta ce face ca si fregatele sa aiba sanse sa se lege de nave foarte mari. in principiu nimeni nu e in sigurnata fata de nimeni. Aasa ca si unitatile mici sunt folositoare daca nu putin prea folositoare. Balzing sune e prea tare )
Jeans-Stealer Den