Jeans-Stealer Den
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

A community forum for Wargamers and Roleplayers alike from Timisoara, Romania.


Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Combat Patrol Rules

4 participanți

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1Combat Patrol Rules Empty Combat Patrol Rules Sam Apr 21, 2012 7:17 pm

Kelvon

Kelvon
Furacios de Gin



Ultima editare efectuata de catre Kelvon in Mier Apr 25, 2012 11:43 pm, editata de 3 ori

2Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Sam Apr 21, 2012 9:22 pm

Kelvon

Kelvon
Furacios de Gin

In legatura cu discutia care am avut-o astazi legata de legalitatea defilerului si dreadnoughtului in Combat Patrol din editia a 4-a, am gasit regula respectiva. In manualul vechi scria ca se pot folosi vehicule cu armura totalizata de maxim 33, adunand lateralul o singura data. Asta inseamna ca un defiler sau dread (12+12+10) nu se putea folosi nici pe vreamea editiei a patra.

Si din moment ce in editia a 5-a nu mai exista regulile de combat patrol si pentru ca Adepticon este cel mai mare (din cunostiintele mele) eveniment unde se mai joaca combat patrol cred ca e logic sa mergem dupa varianta lor de reguli.

3Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Sam Apr 21, 2012 11:45 pm

Tarash_Bulba

Tarash_Bulba
Furacios de blugi

De acord.

Ideea era in ed.04 ca CP nu se descurca bine daca iti luai chestii impotriva carora oponentul nu are arme specializate (gen dread sau deffy).

Si tin minte ca necronii erau cei mai tari cu regulile de gauss (pt. vehicule) si cu wbb si 3+. Si berzerkerii daca ajungeau in CC.

4Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Dum Apr 22, 2012 1:09 am

Kelvon

Kelvon
Furacios de Gin

Si Thousand Sons erau super imba cu codexu vechi de Chaos, pe cand aveau 2W si erau ceva mai ieftini ca acuma.

Te-ai uitat peste regulile de la Adepticon, Adi?

5Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Dum Apr 22, 2012 12:06 pm

Tarash_Bulba

Tarash_Bulba
Furacios de blugi

Kelvon a scris:
Te-ai uitat peste regulile de la Adepticon, Adi?

Just browsed a lil. Suna OK. O sa ma uit mai in detaliu mai incolo si o sa postez daca am observatii and sh*t.

6Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Dum Apr 22, 2012 2:35 pm

Tarash_Bulba

Tarash_Bulba
Furacios de blugi

Legat de regulile generale eOk cu mentiunea ca se poate folosi orice codex aparut (adica nu doar pana la 1 martie 2011). Kinda obvius dar sa nu existe dubii.

Din ce am inteles nu se pot folosi decat transporturi cu AV12. In rest maxim AV11. Asa ca bye bye Dreads&Deffys.

Ar trebui sa se foloseasca doar battles ca si mod de scorare cu regula 3/1/0. Cei la egalitate la final ar trebui sa dea un ultim meci de departajare or something.

Sa se poata modifica listele de la un meci la altul.

Ar trebui gasit o metoda cum sa se selecteze misunile (random sau altfel) mai ales ca sunt 4 de felul lor si nu merge pe d6 random.

Si nu as folosi INAT FAQ pt. simplul motiv ca e prea mare si n-am chef sa il citesc. Ajunge rulebook + codex + faq's oficiale de la GW.




7Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Lun Apr 23, 2012 1:02 am

Kelvon

Kelvon
Furacios de Gin

Tarash_Bulba a scris:Legat de regulile generale eOk cu mentiunea ca se poate folosi orice codex aparut (adica nu doar pana la 1 martie 2011). Kinda obvius dar sa nu existe dubii.

Din ce am inteles nu se pot folosi decat transporturi cu AV12. In rest maxim AV11. Asa ca bye bye Dreads&Deffys.

Ar trebui sa se foloseasca doar battles ca si mod de scorare cu regula 3/1/0. Cei la egalitate la final ar trebui sa dea un ultim meci de departajare or something.

Sa se poata modifica listele de la un meci la altul.

Ar trebui gasit o metoda cum sa se selecteze misunile (random sau altfel) mai ales ca sunt 4 de felul lor si nu merge pe d6 random.

Si nu as folosi INAT FAQ pt. simplul motiv ca e prea mare si n-am chef sa il citesc. Ajunge rulebook + codex + faq's oficiale de la GW.

Evident ca orice codex aparut, atata timp cat e ultima versiune a factiunii respective. Obvious is obvious.

Indeed, only DEDICATED transports pot avea AV12. Cele ce consuma slot separat pe FOC nu. De exemplu Vendetta nu, chiar daca e transportor si chiar daca are AV12. In rest orice cu AV10 sau 11.

Da, vom folosi numai battle points, adica fara sportmanship sau aspect. Si prezenta va fi obligatorie Razz
Dar as prefera sa folosim sistemul lor cu maxim 30 de puncte per meci si nu cel de 3/1/0 pentru ca ofera mai multe oportunitati ambilor jucatori, si pentru ca dupa cum ai vazut scenariile au si obiective secundare, chiar tertiare, care depind de un sistem mai complex de scor. Cel mai important, ofera posibilitatea de a strange puncte chiar daca pierzi meciul. Ceva ce cred ca in primul rand ar determina jucatorii sa aibe o abordare mai precauta si mai tactica, nu all or nothing.

Sunt de acord cu tine ca cei ce sunt la egalitate la sfarsitul turneului (in top 3) sa joace un meci de departajare. Dar in acelasi timp cred ca daca unul din ei a avut precedent victorie directa contra celuilant sa nu fie nevoie de meci de departajare.

"Sa se poata modifica listele de la un meci la altul." Sa stii ca pe mine tocmai asta ma atrage la turneuri, ca esti nevoit sa-ti adaptezi tactica la diversi oponenti, ceva ce sincer ca mi se pare ca e mult mai util decat sa joci un milion de liste si in final sa nu stapanesti nicicare din ele la un nivel prea inalt. Sa stii ca si eu m-am gandit la posibilitea ca unii jucatori sa nu fie deloc multumiti dupa cateva meciuri de alegerile facute la crearea listei. Asa ca as propune doua variante:

1) Tipurile de unitati alese sa fie fixe dar sa se poata varia de la un meci la altul numarul de modele din unitati si wargear-ul ales.

2) Listele sa fie fixe pentru un numar exact de meciuri, moment in care toata lumea poate reface listele, daca doresc. Doar sa nu schimbe codexul.

Eu as merge pe varianta 2, si as sugera ca fiecare sa joace macar 3-4 meciuri cu aceeasi lista ca sa inteleaga cat de cat ce merge bine si ce nu. Meciuri se pot pierde din prea multe motive ca sa poti zice din start ca lista e de vina.

In legatura cu selectia misiunilor eu cred ca random e cel mai bine, oricum nu difera prea mult ca sa zici ca nu erai pregatit. Si cu alesu e ceam mai mica problema, sau dai un d4, dinala triangular de D&D, sau mai usor, imparti cele 4 in doua grupe de doua si dai de doua ori D6, prima oara ca sa alegi grupa si a doua oara ca sa alegi misiunea din grupa resp. Sau dai cu un dice roller online, dar nu m-as baza pe ele sa fie truly random.

Si nu folosim INAT FAQ, pentru ca nici eu nu l-am citit si nici nu sunt curios.

PS. Sunt de fapt 8 misiuni, cele care le-am pus initial erau doar unul din doua documente. Am updatat linkurile din primul post.

8Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Mar Apr 24, 2012 2:47 pm

Bogdan

Bogdan
Furacios de Gin

http://www.adepticon.org/12rules/2012cp.pdf

Reguli de adepticon pt. 2012, nu credeti ca ar fi mai OK asta? Nu e foarte diferita de cea de 2011.

It's all I have to say.

9Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Mier Apr 25, 2012 11:42 pm

Kelvon

Kelvon
Furacios de Gin

Splendid. Eu nu le-am gasit, de aia nu le-am pus. Dau acuma update la primu post.

Singura diferenta sesizabila e ca se poate da un psychic test pe tura.

Misiunile pe 2012 nu le-ai gasit?

10Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Mier Apr 25, 2012 11:57 pm

Bogdan

Bogdan
Furacios de Gin

Alta diferenta e: Ai voie cu terminatori. 2+ save merge.

Inca nu am gasit misiunile dar daca le gasesc le voi posta.

11Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Joi Apr 26, 2012 1:43 am

Kelvon

Kelvon
Furacios de Gin

Chiar bah, nu mai scrie nimic de saves. That is INSANE. That makes Oblits legal as well cyclops

*Goes and rethinks strategy* study

12Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Joi Apr 26, 2012 7:30 pm

sataniel

sataniel
Furacios de blugi

Ce cauta termies si oblits intr-un combat patrol?... Nu acum pe bune, eu un fucking combat patrol... adica o patrula (suge pula/ cine suge pula? PATRULA!!!) de aia care patruleaza... cu termies? Deepstrike in coltul stang Beam me up, Scotty! Deepstrike in coltul drept Bram me up Scotty! I haven't had this much fun since the war that forced the Emperor to take the millenar dump.

http://web.info.uvt.ro/~mpopescu

13Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Joi Apr 26, 2012 8:09 pm

Bogdan

Bogdan
Furacios de Gin

Putem ca house rule sa interzicem saves de 2+. Ce zice Mihai are sens.

14Combat Patrol Rules Empty Re: Combat Patrol Rules Mar Mai 01, 2012 1:41 pm

Kelvon

Kelvon
Furacios de Gin

Yes we can. Si Pampu a sugerat sa folosim acest house rule. Nimeni nu pare sa fie prea impresionat de ideea de a juca contra terminatori.

Continut sponsorizat



Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum