Este si nu chiar.
In primul rand, Bogdane, trebuie ca modelele sa fie in 2 inches de un model in base to base, ca sa fii in CC. Daca nu este, nema CC.
Secondly, this is bad for CC specialists. Pt. ca poti face suficiente casualties la un blob de trupe slabe cu stubborn (gen IG conscripts) ca sa ramai in afara de CC dupa tura ta => enter IG next tura of shooting your ass to oblivion.
Thirdly este complet necinematic, pt. ca datorita modului de a scoate casulties in shooting, sergentii si caracterele speciale ori specialistii vor fi mai tot timpul in spatele fraierilor standard. Ceea ce inseamna ca e riscul sa nu ajunga in CC in prima tura, si sa ramana in afara CC-ului dac fraierii nu reusesc sa rupa fashu iar in tura urmatoare a oponentului o sa fie mitraliati.
Atunci de ce mi-as lua din astia? Aparent regulile astea + overwatch par za bane of assault armies...dar poate nu e dracul asa de negru si is alte reguli care balanseaza stilurile de joc. Maaaaai un pic si o sa aflam live.
In primul rand, Bogdane, trebuie ca modelele sa fie in 2 inches de un model in base to base, ca sa fii in CC. Daca nu este, nema CC.
Secondly, this is bad for CC specialists. Pt. ca poti face suficiente casualties la un blob de trupe slabe cu stubborn (gen IG conscripts) ca sa ramai in afara de CC dupa tura ta => enter IG next tura of shooting your ass to oblivion.
Thirdly este complet necinematic, pt. ca datorita modului de a scoate casulties in shooting, sergentii si caracterele speciale ori specialistii vor fi mai tot timpul in spatele fraierilor standard. Ceea ce inseamna ca e riscul sa nu ajunga in CC in prima tura, si sa ramana in afara CC-ului dac fraierii nu reusesc sa rupa fashu iar in tura urmatoare a oponentului o sa fie mitraliati.
Atunci de ce mi-as lua din astia? Aparent regulile astea + overwatch par za bane of assault armies...dar poate nu e dracul asa de negru si is alte reguli care balanseaza stilurile de joc. Maaaaai un pic si o sa aflam live.